Jump to content

Amfidiusz

Administrators
  • Posts

    152
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Amfidiusz

  1. W pierwszym odcinku serii zatytułowanej Odkrywamy Starfield, Todd Howard (reżyser gry), Angela Browder (dyrektor studia Bethesda) oraz Matt Carofano (dyrektor artystyczny) rozmawiają o ambicjach, pasji i kulturze, które ukształtowały historię Bethesda Game Studios oraz o tym, w jaki sposób historia ta wpłynie na grę Starfield. https://starfield.pl/niekonczaca-sie-pogon/
  2. Amfidiusz

    Grafiki koncepcyjne z grudnia 2021

    Zestaw grafik koncepcyjnych zaprezentowanych w materiałach filmowych opublikowanych przez studio Bethesda.
  3. Równo rok przed planowaną premierą gry Starfield, a także równe 10 lat od premiery The Elder Scrolls V: Skyrim, Bethesda Games Studio uraczyło nas niecodziennym wydarzeniem. 11 listopada, w okrągłą rocznicę premiery Skyrima, studio zaprosiło do współpracy Londyńską Orkiestrę Symfoniczną oraz chór London Voices, aby na nowo zagłębić się w nostalgicznych dźwiękach przestworzy Skyrim. https://starfield.pl/muzyka-do-starfielda/
  4. Zobacz, jak wyglądają Zasiedlone Układy i frakcje, które nazywają je domem – od Zjednoczonych Kolonii po Kolektyw Wolnych Gwiazd i piratów z Karmazynowej Floty. https://starfield.pl/zasiedlone-uklady/
  5. Fani gry nie zawiedli i przedstawili swoje koncepcje na temat tego, jak może wyglądać Aszta - obca forma życia, która będzie grasować poza murami Akili. Bestia ma mieć postać pół-wilka, pół-dinozaura. Czy przyjdzie nam walczyć z takimi potworami, jak na rysunkach poniżej?
  6. Do sieci trafiły kolejne dwie grafiki, które prezentują nieco bardziej dopracowany zrzut ekranu, oraz jeden ze statków kosmicznych. Warto zwrócić uwagę na systemy bojowe w statku - możemy spodziewać się nawet wyrzutni rakiet!
  7. Podczas odbywającego się właśnie w Tokio Xbox Games Show, swój gościnny udział miał także Todd Howard, reżyser Starfielda. Zapowiedział on, że Starfield będzie największym projektem lokalizacyjnym w historii studia Bethesda. Czy doczekamy się pełnego tłumaczenia na język polski? Tego na razie nie wiemy. Potwierdzony do tej pory został jedynie język japoński. https://starfield.pl/150-tysiecy-linii-dialogowych-w-starfield/
  8. Pojawił się mały wyciek stroju astronauty. Nie jest on wart osobnego artykułu na stronie głównej, ale podzielę się nim z Wami tutaj. Osobiście, bardzo lubię taką estetykę.
  9. Kwestia platform, na które zostanie wydany Starfield, długo pozostawała otwarta i budziła wiele kontrowersji oraz dyskusji. W końcu Skyrim czy Fallout 76 – ostatnie duże tytuły wydane przez Bethesda Game Studios – doczekały się swoich premier na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox oraz PlayStation. Gracze oczekiwali więc kontynuowania tej zasady w przypadku nadchodzących gier od wydawcy. https://starfield.pl/starfield-na-ps5/
  10. Od pewnego już czasu po sieci krążą grafiki koncepcyjne oraz filmy przedstawiające pierwsze miasta w Starfield. Część internautów dostrzega znaną im neoklasycystyczną budowlę w mieście Neon. Czy Wam też ten zarys przypomina Kapitol, wyższą izbę parlamentu amerykańskiego?
  11. Po ogromnym sukcesie, jaki odniósł pierwszy oficjalny trailer gry Starfield, który mogliśmy obejrzeć podczas tegorocznego pokazu Microsoft i Bethesdy na E3 2021, dzisiaj producent pozwala nam zagłębić się w pierwsze lokacje, które przyjdzie nam zwiedzić podczas rozgrywki. Poniżej prezentacja trzech miast, które prawdopodobnie będą stanowiły kluczowe znaczenie dla fabuły gry, a które będziemy mogli odkrywać bez żadnych ograniczeń. Każde inne, każde z inną historią i każde równie skrupulatnie budowane od podstaw. https://starfield.pl/prezentacja-pierwszych-lokacji-w-grze/
  12. Amfidiusz

    Grafiki Roberta McCallsa

    Robert McCalls jest artystą odpowiedzialnym za tworzenie grafik na potrzeby NASA. Oprócz ilustrowania odległych baz kosmicznych, stworzył on także kilka naszywek, które zostały użyte na strojach astronautów.
×
×
  • Create New...